IKH jatkaa Suomen Urheiluliiton (SUL) pääyhteistyökumppanina ja näkyy kuluvan vuoden aikana laajasti kotimaan televisioiduissa yleisurheilukilpailuissa ja sosiaalisessa mediassa. IKH on myös syyskuun alussa Olympiastadionille palaavan Ruotsi-ottelun pääyhteistyökumppani.
– Hienoa, että 2016 alkanut kumppanuus IKH:n kanssa jatkuu. IKH on koko ajan ollut sitoutunut laajaan, strategiseen yhteistyöhön, joka on ollut mutkatonta ja erittäin tuloksellista, kiittelee SUL:n markkinointiyhtiö Track & Field Finland Oy:n toimitusjohtaja Jari Töykkä.
Kuluva vuosi on nimetty yleisurheilun supervuodeksi useiden arvokisojen, kuten ulkoratojen EM- ja MM-kilpailuiden takia. Arvokisojen suma kasvattaa entisestään Ylen televisioimien kotimaisen kilpailujen sekä Ruotsi-ottelun mielenkiintoa.
– Yleisurheilu on Suomessa erittäin suosittua ja laajasti seurattua urheilua, ja kun Ruotsi-ottelu palaa Olympiastadionille, se lisää varmasti entisestään urheiluyleisön kiinnostusta lajia kohtaan. Lajina yleisurheilu sopii erinomaisesti IKH:lle yhtenä merkittävimpänä osana yhtiön urheilukumppanuuksia, toteaa IKH:n toimitusjohtaja Matti Vainionpää.
– SUL ja yleisurheilu tarjoavat IKH:lle erinomaisen ja kokonaisvaltaisen kanavan tukea yrityksen brändin tunnettuuden ja mielikuvan kehittämistä, sanoo IKH:n markkinointipäällikkö Ahto Kaari.
Kaari muistuttaa, että pitkäjänteinen ja sitoutunut yhteistyö on IKH:lle tärkeää.
– SUL:n kanssa on ollut helppo löytää yhteinen sävel, kuinka kumppanuutta toteutetaan laadukkaasti, kumppanin tavoitteita kuunnellen ja odotukset täyttäen, Kaari sanoo.