Citroën on keväällä Helsingissä järjestettävän Naisten Kympin nimikkokumppani seuraavat kolme vuotta. Suomen suurin naisten lenkkeily- ja hyvinvointitapahtuma järjestetään ensi vuonna uusin tekijävoimin, mutta tutussa, iloisessa tunnelmassa.
– Citroënin kumppanuus ja uudet tekijät tuovat Naisten Kympillä uutta ilmettä ja uudistuksia, mutta tapahtuman peruskonsepti ei muutu. Naisten Kymppi on jatkossakin kaikenikäisten -ja kuntoisten naisten lenkkeily- ja hyvän mielen tapahtuma, sanoo Suomen Urheiluliiton (SUL) toimitusjohtaja Harri Aalto.
Citroën lähtee suurin odotuksin Naisten Kympin kumppanuuteen.
– Tilaisuuden tultua vastaan halusimme ehdottomasti lähteä mukaan. Yhteys oli selvä – Citroën edustaa tuotteissaan samoja arvoja, jotka toteutuvat Naisten Kympissä: positiivisuus, hyvinvointi, mukavuus ja aktiivinen asenne, sanoo Citroënin tuote- ja markkinointijohtaja Eeva Ritakoski.
– Mukanaolollamme haluamme yhdistää nämä aktiiviset naiset heidän elämäntyyliinsä sopiviin tuotteisiin, mutta tuoda myös itse tapahtuman ympärille jotain lisää.
Citroën kertoo tarkemmin suunnitelmistaan Naisten Kympin suhteen alkuvuodesta.